We organiseren circa 8 keer per jaar een bijeenkomst. Ieder lid kan een onderwerp, activiteit of spreker aandragen. Bijeenkomsten worden op wisselende dagen gehouden. Per bijeenkomst is er een organisator die de avond invult, afspraken met de spreker maakt, de agenda opstelt, de lokatie en eten regelt, etc.
De bijeenkomsten met een spreker over een bepaald onderwerp hebben qua tijdsindeling grofweg de volgende agenda: Inloop 17.30 uur, spreker 18:00-19:00 uur en aansluitend eten tot 21:00 uur.
Maar uiteraard kan hier van afgeweken worden, als de activiteit daar om vraagt.
Om onze bijeenkomsten op te nemen je agenda ga je naar iCalShare.
Lid worden mensen die leven van hun zelfstandigheid in de zakelijke dienstverlening. Ook als je met 2 personen samen een nieuw bedrijf start ben je welkom.
Introductie binnen het netwerk gebeurt altijd via één van de leden.
Als je bedrijf later groeit, kun je lid blijven van het netwerk, maar alleen als directeur kom je naar de bijeenkomsten van het netwerk (je mag dus bijv. niet de accountmanager op pad sturen).
Lid blijven de mensen die ook actief bij het netwerk betrokken zijn. Iedereen wordt geacht 50% van de georganiseerde bijeenkomsten te bezoeken. Dit vinden we nodig om elkaar echt goed te leren kennen. Als je maar 1 of 2 keer per jaar komt, dan is dat niet het geval. Eén keer per jaar worden de niet-actieve leden verwijderd. Dit wordt door de organisatoren besloten.
Op deze website kun je meer informatie over het netwerk en de leden vinden. Ook kun je je hier aanmelden voor deelname wanneer de introductie door een lid je goed bevallen is.
Er zijn geen vaste kosten om lid te zijn van het netwerk. Elke bijeenkomst kost geld. Dit wordt gedeeld door degenen die zich hebben aangemeld voor de bijeenkomst. Na sluiting van de aan- en afmeldtermijn deel je bij een aanmelding altijd volledig mee in de kosten. Ook indien je onverhoopt niet kunt komen. Dit is vooral omdat het eten meestal een paar dagen vooraf gereserveerd moet worden.
Het netwerk is in 2002 gestart door Martin Deiman, Tjerk van Dijk, Peter Huisman, Jan van Marum en later aangevuld met Gerben Bokma. Deze groep houdt de organisatie van het netwerk en van de bijeenkomsten in stand.
Uiteraard is iedereen welkom om suggesties voor bijeenkomsten aan te dragen. Het netwerk is niet alleen van en voor de leden, maar vooral ook door de leden.
Gerben Bokma IT services BV, het bedrijf van Gerben Bokma, beheert de website en regelt de administratie.
Gerben Bokma IT services is goed in bouw en onderhoud van Delphi programma omgevingen en database omgevingen, Webapplicaties en websitebouw, VOIP, netwerk omgevingen en Netwerk ondersteuning. Zie voor meer informatie LinkedIn of www.gbits.nl.